|
Post by A|G ^ lady on Dec 17, 2006 12:52:35 GMT 1
hallo iedereen.... ik wens iedereen prettige kerstdagen en heel gelukkig nieuwjaar toe lady
|
|
A|G ^ @nGel
Trouw aan het A%7CG Forum
Chicks Rule
|
Post by A|G ^ @nGel on Dec 20, 2006 9:04:09 GMT 1
Same from me En dat iedereen maar mag krijgen wat hij een ander toewenst dan krijgen we misschien toch nog eens een betere wereld. Groetjes andere lady
|
|
|
Post by A|G ^ IK@N on Dec 20, 2006 13:38:52 GMT 1
ik wil ook effe iedereen een gezond en gelukkig 2007 wensen en een vet veeeeeel playing online counterstrike jaar 2007 ...whoeieieiei !!
en uh pas op voor vuurwerk want je hebt er maar tien en allemaal nodig voor cs .. !!
|
|
|
Post by Viper on Dec 20, 2006 14:05:04 GMT 1
ik wil ook iedereen prettige feestdagen wensen en een gelukkig nieuwjaar ! en idd, houd jullie 10 vingers ;D
|
|
|
Post by sudden death on Dec 27, 2006 15:20:05 GMT 1
het beste voor 2007
|
|
|
Post by supernoob on Dec 31, 2006 9:04:26 GMT 1
Het jaar is alweer bijna om. En of we het ons bewust zijn of niet, we maken tegen het einde van het jaar onze persoonlijke balans op. Sta je rood of heb je winst geboekt met betrekking tot het bereiken van je persoonlijke doelen. En je gedachten gaan toch naar bepaalde momenten van het afgelopen jaar. Soms met een traan, maar ook met een lach.
Elk jaar weer wordt over de gehele wereld het oude jaar verjaagd en het nieuwe jaar met grootse verwachtingen tegemoet gezien. Het nieuwjaarsfeest vieren we nu maar 1 dag, maar wist je dat de Germanen er 12 dagen vooruit trokken. (dat waren nog eens tijden , ghegheghe) De maaltijden werden gezien als offers, hoe meer er geofferd werd hoe meer kans je had op geluk in het nieuwe jaar. En of het nu is om de goden gunstig te stemmen of om een andere reden: veel eten doen we nog steeds, oliebollen, appelflappen, hapjes, drankjes…. Wat zullen we een geluk hebben in het nieuwe jaar.( ik neem nog maar een oliebol)
Voor je ligt een heel leeg jaar dat je in je fantasie kunt vullen met de mooiste plannen. Een nieuw jaar met 352 nieuwe dagen, 52 veelbelovende weken, en 4 schitterende seizoenen. Een nieuw jaar om met volle teugen van te genieten.
Ik wens iedereen een SUPER GOED 2007 toe. Maak er een knalfeest van vanavond, vannacht en morgen. Een goed begin is het halve werk. Supernoob.
|
|
|
Post by Doosje on Dec 31, 2006 14:21:36 GMT 1
"Voor je ligt een heel leeg jaar dat je in je fantasie kunt vullen met de mooiste plannen. Een nieuw jaar met 352 nieuwe dagen, 52 veelbelovende weken, en 4 schitterende seizoenen. Een nieuw jaar om met volle teugen van te genieten."
Zo is dat Supernoob!
Mogen alle fantasieën werkelijkheid worden. Ik ben er klaar voor.
Misschien moet je het gewoon maar pakken. Meestal liggen de kansen voor het opgrijpen maar je moet ze wel willen zien.
Dus voor een ieder open je ogen kijk om je heen alles ligt voor het oprapen je moet alleen durven, pak het aan ga er voor.
Bij deze stel ik voor om het niet alleen vandaag, morgen en overmorgen te vieren dat er nieuwe maar alle 365 dagen (komend jaar is geen schrikkeljaar toch?) anders mag je nog een dag extra!
Dit is de tijd om je kansen te laten keren! Neem nog wat lekkers, hef het glas proost op deze Silvesteravond, de afsluiting en een nieuw begin.
Denk aan de gene die je lief hebt of je nu samen bent of niet.
|
|
|
Post by Doosje on Jan 1, 2007 20:32:58 GMT 1
Zeg Supernoob hoezo 352 dagen het zijn er toch 365?
|
|
|
Post by super noob on Jan 2, 2007 22:40:51 GMT 1
|
|
|
Post by Doosje on Jan 3, 2007 7:58:30 GMT 1
Niet gelijk in paniek raken Supernoob misschien ben je die 13 dagen gewoon wel op vakantie, en dan is het toch zo wie zo genieten.
Tenzij je natuurlijk met iemand gaat waar je geen zin in hebt, of naar een plek waar geen internet is zodat je niet kunt Cs'en, of .... of .... of....
Ach Supernoob er kunnen zoveel positieve plekken zijn waar je die 13 dagen bent. Hoewel 13 natuurlijk wel weer een vreemd getal is en....... 13 (getal)
Dertien is een meer dan twaalf, in het decimale stelsel geschreven als 13, één maal tien plus drie.
In wiskunde
Dertien is een priemgetal.
In bijgeloof
Het getal dertien wordt gezien als het ongeluksgetal. Waarschijnlijk omdat het 1 meer is dan twaalf, het getal van perfectie. Als je méér dan perfect wilt zijn (een 13 dus), moet dat wel ongeluk brengen. Zelfs het woord ongeluksgetal heeft dertien letters. Vrijdag de dertiende wordt als een ongelukkige dag beschouwd.
dus tja helemaal zeker weten dat het goed zit doe ik niet
|
|
|
Post by robijntje on Jan 5, 2007 16:10:51 GMT 1
beste wensen en ik ben een nieuw ben lid van forum nando heeft snake gevraagt om een mailtje te sturen en hij verw8 1 terug
|
|
|
Post by supernoob on Jan 7, 2007 0:44:00 GMT 1
13 dagen op vakantie lijkt me wel wat. 13 dagen met iemand op vakantie waar ik geen zin in heb is alweer minder 13 dagen naar een plek waar geen internet is zodat ik niet kan cssen, Die kom ik wel door, als er maar genoeg andere leuke dingen te doen zijn en ik iemand bij me heb waar ik wel zin in heb. En net wat je zegt 13 is inderdaad een vreemd getal…. Brr en ik mis er dus 13 in dit jaar, ik mag hopen dat ik die inderdaad ergens op vakantie doorbreng. En ik mag hopen, als ik er dit jaar 13 dagen moet missen ( we gaan er maar even van uit :op vakantie aan zee te bakken in de zon en af en toe een duik nemend,) dat ik de volgende jaren gewoon maar weer 365 dagen mag hebben. Kijk dit klinkt nog wel aardig positief. Maar dan….. 13 is een ….ONGELUKSGETAL …. Het woord alleen al. 12 het getal van perfectie , nou dat hoef ik niet te zijn en dat ben ik ook niet. Je zult toch maar 13 – 12 jarig zijn en dat je ook nog op een vrijdag geboren bent. Maar weet je, ik ben dan misschien niet perfect maar toch wel enigszins positief aan gelegd. Dus ik ga het toch maar van de zonnige kant bekijken. Ik ga gewoon op vakantie die 13 dagen. Is dat probleem ook weer op gelost. Wie weet nog een leuke plek waar ik mijn vakantie kan doorbrengen. Of zelfs nog beter wie heeft ergens een vakantie huis waar ik die 13 dagen kan doorbrengen. Je hoeft er niks voor te vragen, ik doe dat soort dingen graag hoor. Het probleem dat ik met iemand ga waar ik geen zin in heb , is al opgelost ik weet al wie ik mee neem, dus daar hoeven jullie je geen zorgen om te maken. ;D Ik verheug me nu al op mijn vakantie. ;D Dus ik hoor nog wel van jullie wanneer het vakantie huisje vrij is. Het mogen ook gerust wat meer dagen zijn, dat is geen enkel probleem. En ik beloof jullie ik stuur een kaartje , echt waar. Met vriendelijk ( vakantie ) groeten Supernoob . ;D
|
|
|
Post by A|G ^ lady on Jan 10, 2007 18:43:02 GMT 1
nee wij hebben geen vakantie huisje waar je in kunt als we er wel 1 hadden , mocht je er wel in .
|
|
|
Post by Doosje on Jan 14, 2007 10:59:19 GMT 1
Hoi Supernoob Je zou wel in mijn vakantie huisje mogen, het ligt vlak aan het wiite zandstrand met een strak blauwe zee, soms wat hoge golven. Achter het huisje zijn de bergen die in de avond door de ondergaande zon donker rood en oranje zijn gekleurd. Op de patio staan relexstoelen en een schommelbank, het hele terras is omgeven is door volle druivenranken, waar je heel lekker kunt vertoeven in het zachte avond briesje met een glaasje wijn. (voor mij dan iets zonder alcohol ik ben namelijk geheel onthouder) Het zwembad heeft een heerlijk warme temperatuur, met zo'n trap waar je heerlijk op kunt zitten en voor een makkelijke uitstap zorgt. Je moet alleen wel opdracht geven 's avonds het dek wel weer op de jaccuzi moet ivm met het afkoelen van het water. De rest van de tuin, met zijn prachtige hoge bomen leent zich uitstekend om te gaan wandelen, alleen of hand in hand met iemand anders. Hier en daar staan wat mooie kunst opjecten en wat water partijen om het geheel af te maken. De butler brengt je alles wat je hartje begeerd van aardbeien met slagroom, tot champagne. De huishoudster ruimt alles achter je op zodat je daar ook geen omkijken naar hebt. This is the place where dreams come true
|
|
|
Post by supernoob on Jan 14, 2007 21:55:17 GMT 1
Nou kijk eens aan , dit begint er al op te lijken. Dit lijkt me wel wat, ( alhoewel… lijkt verdacht veel op m’n droomversie….,) Maar … what the f**k this is real live… Ik heb wel een paar vraagjes : Wanneer kunnen we deze droomvilla onveilig maken ? ? Hoeveel slaapkamers heeft deze droomvilla in zijn bezit ? ? Kunnen we deze droomvilla met de auto bereiken ? ? Of moeten we met een boot , een vliegtuig ? ? Is de keuken gevuld van deze droomvilla ? ? En de bar ? ? Kan je wel vertellen .. ik ben geen geheel onthouder, Het is ook niet zo dat ik elke avond op mijn handen en voeten naar bed ga. Is het personeel aanwezig, of hebben ze dan ook net vakantie ? ? Zwemkleding kan mee dat begrijp ik uit je verhaal. Ik heb wat zwemdiploma’s, dus verzuipen dat doe ik niet. Moet wel even weten of het een beetje samen valt met m’n vakantieplanning. Het is niet zo dat ik enorm vast zit qua datums. Maar het is wel prettig om te weten wanneer ik daar vertoeven ga. Heeft iemand trouwens nog andere ideeën. Zijn er nog andere vakantiehuisjes in de aanbieding ? ?
Dit is natuurlijk wel een aanbieding waarvan je denkt … I am in heaven . En moeilijk te evenaren. Maar ja je weet maar nooit. Als je ons even kunt zeggen welke weken er vrij zijn, Misschien zijn er nog wel meer gegadigden, you’ll never no . Maar ik kan jullie wel vertellen… Ik ben natuurlijk wel de eerste die hem kan reserveren dat de rest me niet voor is !!!!!!
ps. Nog even tussen ons gevraagd… Is daar nu wel of geen internetverbinding . Want ik weet niet hoelang ik daar kan verblijven. En ach als ik daar toch iets langer kan zijn als die 13 dagen. Dan neem ik gewoon mijn computer mee. Kan ik vanaf “heaven” ook nog eventjes cssen. Dat heeft volgens mij ook wel wat .
Nou dat waren heel wat vragen in een paar minuten tijd. Pffff. Maar ik vind dit echt super . Te mooi om waar te zijn.
In grootse spanning afwachtend …… Supernoob.
|
|