A|G ^ @nGel
Trouw aan het A%7CG Forum
Chicks Rule
|
Post by A|G ^ @nGel on Jan 18, 2007 20:12:55 GMT 1
Als er plek is zou ik ook wel een paar dagen willen, ik ben helaas ook niet in het bezit van een vakantiehuisje.
|
|
|
Post by 8c6p5w6 on Jan 18, 2007 20:16:30 GMT 1
Nou Supernoob ik ben blij dat er teminste nog iemand enthousiast is over dit fantastische plekje ik had inmiddels wel wat meer reacties op dit goeie aanbod verwacht. Uiteraard kunnen lady en @ngel ook komen, zijn de members van deze Clan iets terughoudend of bang dat het allemaal bezet zou zijn? Niets is minder waar hoor, er is genoeg ruimte in deze villa. " Time and Space is not an problem"
Maar om even terug te komen op je vragen. Je kunt op allerlei manieren bij deze droomvila komen, zowel per boot (het ligt immers aan de zee) maar ook per vliegtuig, auto's heb ik persoonlijk liever niet te veel, dat heeft zo'n inbreuk op het landschap of het moeten mooie cabrio's zijn die gestroomlijnd over de weg zoeven. (Mijn oog wil natuurlijk ook wat)
Het personeel is altijd aanwezig, 24 uur per dag omdat ze afgewisseld worden en in ploegen werken, en dus is de keuken altijd gevuld. Of je die 13 dagen op handen en voeten naar je bed wilt maakt mij niet uit. Ik heb een regel in deze Villa. Men moet plezier hebben, uit kunnen rusten en alles achter je kunnen laten.
Internet is er natuurlijk ook want dit Doosje zou niet zonder communicatie met de buiten wereld kunnen, en omdat ik toch ook ooit eens een keer ook graag in een clan zou willen cs'en als ik later groot ben, ben ik hier nu druk aan het oefenen. Zoals je begrijpt betrek ik op dit moment zelf de vila, ik dacht laat ik het verwaaiende Nederland maar even achter me laten en ik moet zeggen het bevalt.
Op dit moment ga ik aan een warme maaltijd met heerlijke dingen, en kijk uit over het water en zie dat de zon langzaam onder gaat.
Vanuit een warm en windstil plekje groet ik je Supernoob, de A|G members en alle bezoekers van dit forum natuurlijk.
p.s. er zal wel een milde screening moeten plaats vinden maar ik neem aan dat, dat geen probleem zal zijn.
Doosje
|
|
|
Post by Doosje on Jan 18, 2007 20:21:15 GMT 1
Uit de bovenstaande post blijkt wel dat ik idd een Doosje ben Ik heb de code als mijn naam gedaann ipv Doosje, dat stond er eerst wel maar ik deed een preview en dan is de naam en de code weg Ik was natuurlijk weer zoals gewoonlijk te ongeduldig met posten, net zoals ik dat meestal met cs'en ben., en eigenlijk met alles maar goed dat is een ander verhaal en niet erg interessant. nou ja eet ze allemaal groeten Doosje en niet 8c6p5w6 ;D
|
|