|
Post by Viper on Feb 14, 2006 15:57:39 GMT 1
Thanks voor de tips ;D
|
|
rupert
A%7CG Forum Lid
|
Post by rupert on Feb 14, 2006 18:53:25 GMT 1
cute supernoob gaan we nu weer fraggen??
|
|
|
Post by supernoob on Feb 19, 2006 10:55:04 GMT 1
Hartstikke bedankt allemaal, voor de superrrrr tips... ;D ;D ;D ;D En gila.... natuurlijk hoef je niet al je tips weg te geven.... je mag er ook wel een paar voor je zelf houden hoor.... wees er maar zuinig op Maar maak jullie borst maar nat , supernoobs komen in aktie, dankzij alle tips die ze krijg. whahahahaha groetjes " supernoob "
|
|
gila kan niet inlogen ikan
Guest
|
Post by gila kan niet inlogen ikan on Feb 21, 2006 10:32:00 GMT 1
np is het leuks als je ook tegen stand heb. en vergeet niet is allemaal voor de fun zolang lang je er maar plezier in hebt. train ze en zal je snel zien gila
|
|
|
Post by Viper on Feb 21, 2006 11:56:56 GMT 1
Gila, Alleen A|Gers mogen/kunnen inloggen!
|
|
|
Post by super noob on Feb 23, 2006 15:38:17 GMT 1
Je zal je als super noob wel afvragen: Wanneer weet je dat je carriere als " supernoob " is afgelopen, en dat je promotie krijgt en verder kunt cssen als "noob ". Nou dat is volgens mij , als je de basis beginselen van het cssen wat onder de knie ( of in je vingers ) hebt. Zodra je wat vloeiender door het spel gaat. En als ze op een gegeven moment tegen je zeggen: " Je begint het al wat te leren ". Als supernoob is dit "het" moment , waarop je jezelf kunt feliciteren , je hebt het gehaald. Trakteer jezelf maar ergens op. Ik hoef je toch niet te vertellen waarop he. Dit mag jezelf weten. Het is jouw dag. Geniet er maar even van. ;D ghegheghe
De volgende stap in je cs carriere is dan die van " gewone " speler. Dit is als ze geen NOOB meer tegen je zeggen. Dit moment is volgens mij niet echt goed vast te leggen, dit gaat vanzelf. Je bedenkt je ineens dat het al hele poos geleden is dat ze noob tegen je zeiden.
Nog weer een stapje verder in je cs-carriere is het moment waarop ze jou gaan bestoken met vragen, over van alles en nog wat. Je weet wel die vragen die nu nog allemaal in in jou " supernoobs " hoofd zitten. Waar je bijna niet van kunt slapen.
En de allerlaatste fase in je cs-carriere is : tatarata........ Als ze je gaan uit maken voor " CHEATER " ( en je natuurlijk geen cheats gebruikt ) Eigenlijk moet je dit als een groot compliment zien. Je hebt in je cs carriere de top bereikt. Je moet jezelf op dit punt gaan afvragen of je niet fulltime moet gaan cssen , en er je geld mee moet gaan verdienen.
Enige nadelen daarvan zijn: - dat je niet meer op zulke leuke servers als de A|G zult spelen. - je hebt daar dan natuurlijk ook geen tijd meer voor als fulltime cs speler. - er zullen dan steeds meer spelers zijn die je constant voor cheater uitmaken. - dat je daar eigenlijk wel heel moe van wordt, om je constant te moeten verdedigen dat je geen cheats gebruikt. -en er is natuurlijk een grote kans dat je gewoon een ban aan je kont krijgt van " vermoedelijke " cheats
Het is aan jullie zelf hoe ver je de ladder van je cs carriere wilt beklimmen. Maar bedenk
|
|
|
Post by supernoob on Feb 23, 2006 15:43:59 GMT 1
Het is aan jullie zelf hoe ver je de ladder van je cs carriere wilt beklimmen. Maar bedenk wel dat je maar 1 x supernoob mag zijn. Dit is iets unieks, er zijn niet zoveel die zich super noob mogen noemen. Dus geniet er maar van, als je nog supernoob bent.
groetjes " Super Noob " ;D ;D
|
|
|
Post by A|G ^ IK@N on Nov 12, 2006 9:31:13 GMT 1
Ben nog altijd nieuwgierig of deze noob na al die tijd ( als hij /zij nog gamed ) beter is geworden met al deze tips ....
|
|
|
Post by Viper on Nov 12, 2006 11:19:29 GMT 1
Mischien zal hij/zij hier nog ooit reageren
|
|
|
Post by sudden death on Nov 13, 2006 9:20:16 GMT 1
ik kan de server niet eens vinden lol
|
|
|
Post by A|G ^ lady on Nov 13, 2006 10:08:51 GMT 1
213.189.9.124:27015 dit is onze server
|
|
|
Post by A|G ^ lady on Nov 13, 2006 10:51:39 GMT 1
ik ben ook erg nieuwsgierig hoe deze noob nu speelt en of hij /zij nog speelt , en zo ja heeft hij / zij nog zoveel plezier in het cssen.
misschien reageerd deze noob nog weleens op ons forum. we zullen zien.
groetjes lady
|
|
|
Post by sudden death on Nov 13, 2006 11:46:45 GMT 1
je oke dat is de 1.6 server die kan ik vinden maar ik zoek de 213.189.9.110:27015 source serv in ieders geval bedankt
|
|
|
Post by A|G ^ lady on Nov 13, 2006 11:51:11 GMT 1
sourse server is down
|
|
|
Post by Viper on Nov 13, 2006 13:04:29 GMT 1
hadden wij (ag) een source server dan ?
|
|