|
Post by supernoob on Feb 13, 2006 13:28:54 GMT 1
9-2-06 17.56
Hallo ik zal mij even voorstellen .... Ik ben een Noob, ie mag gerust zeggen een super noob. Ik ben best trots op mijzelf , als ik bekijk wat ik als supernoob al; heb bereikt. Ik heb al menig ërvaren spelers neergehaald, zij mij al wel tig keer, maar dat maakt niet uit. Die eerste keer dat ik zo'n "ervaren" speler had neergeknald, dit vergeet ik nooit meer, maakte ik een indianen-dans door de kamer....... Maar ik dwaal af. Er zijn spelers die het woord NOOB gebruiken, alsof het een vies woord is. Nou ja zeg !!!!!!!!! Iedereen is toch ooit begonnen als Superrrrrrr Noob. Alles moet je leren. Dus leer ons noobs hoe we het wel moeten doen. Geef ons tips!!!! In plaats van ons af te zeiken. Want anders worden we nooit beter en blijven we voor eeuwig een NOOB. Groetjes Super Noob
p.s. Geef tips en weet ik veel wat. alvast bedankt.
|
|
|
Post by 1 on Feb 13, 2006 13:32:05 GMT 1
9-2-06 19.23
he noepie, troost je . ik speel al jare, en ik wil met je wedden, dat je beter bent dan ik....Maar dat kan mij net zoveel schelen as je maar lol hebt.
|
|
|
Post by super noob on Feb 13, 2006 14:01:47 GMT 1
Hahaha wat een troostende gedachte, dat er ook ervaren noob spelers zijn. Maar net wat jij zegt IK heb ook alleen maar lol, echt lachen. Maar als je het goed bekijkt en je begint met cssen,Is het net alsof je 1 jaar bent en je je eerste wankele stapjes zet in de richting van het lopen (hardloper zal ik wel nooit worden ) Ik kan al opzij en achteruit lopen, het was wonderbaarlijk wat voor mogelijkheden dat al gaf in het spel, moet je nagaan. Jeetje de pro's, mids en weet ik veel wat nog meer, zullen wel denken, wat een super, super noob. Maar ergens diep van binnen in je , weet je......heee....zo heb ik ook nog gelopen. Nu weet ik ook al dat je zachter moet lopen soms. (met m'n nieuwe muis, zitten meerdere knopjes op ). Dat er iets nieuws bij komt als je gaat cssen, dat moet je als noob niet verwonderlijk vinden. Vroeg of laat zal die nieuwe muis er wel komen. En er was laatst een speler die zei: "je moet luisteren naar de geluiden". Dus die nieuwe headset komt er ook wel en verhip ik hoor inderdaad best wel veel als je erop gaat letten. Alweer een tip die nuttig word gebruikt En al die geluiden die je hoort op een map. Eerder liep ik door die klingeldeur ( jullie weten wel op welke map die is .) ....Ja HALLO.... hoe kon ik weten dat iedereen in de map dat ook hoort. ( toch handig als je van die tips krijgt ). Ik ben er in elk geval erg blij mee. Ik kan me ook wel voorstellen dat als je het spel wat langer doet, je bent vergeten hoe jij was als super noob. Ik kan in het begin nu ook sneller iets kopen. Dat heeft iemand anders gedaan ( hahaha..... vergeet niet ik ben echt een noob ). Maar dat is echt handig, zo'n 1 druk op de koop-knop. 1 koopknop en ik heb een geweer, wat kogels en een vest 1 koopknop en ik heb van die bommen Waar ik eigenlijk niet mee overweg kan , je gooit zo'n flash....is toch bedoeld voor je tegenstanders he.... ( Ja dat ik dat niet verkeerd begrijp ) Maar echt hoor bij mij is alles wit, echt waar, sta daar dan als een blind paard en als ik denk het word al wat lichter....paf....lig ik alweer. Nou ja zeg nu zelf...Ik zie het nut nog niet van een flash gooien. Kijk zo'n boem goi bom, die vind ik grappig. BOEM en je vliegt als het ware een halve meter de lucht in . Gaaf.... nou dan hoor je mij lachen. Ik vind het echt tof om op de A|G server te spelen, over het algemeen zijn het erg gezellige spelers, waar je best wel mee kunt lachen en ach ja zeurders heb je overal.... Nu moet je niet denken dat ik onder deze naam "supernoob " jullie plezier in het spel, neeee ik heb een heuse cs-naam, maar wtf. who cares... Ik vecht en ( misschien ) overwin.... hahahaha....i'm your whurst nightmare...... ghegheghe.....of die van mijzelf. Ik zie jullie op de A|G server. Groetjes Super noob
|
|
|
Post by 2 on Feb 13, 2006 14:08:53 GMT 1
10-2-06 11.49
hehehe ok dan ! supernoob Anders helpen we je wel ff. En je een flash gooien en dan snel om draaien.
viper
10-2-06 11.56
Haha als ik dit zo allemaal lees mkon die super noob welles 1 van de besten zijn. en ons een beetje voor de gek houden maar kan het ook mis hebben natuurlijk maar ik zie mezelf wel een beetje in zijn verhaal.
jobke aka actionman ook noob
10-02-06 20.47
volgens mij is die schrijver.
jezebel
|
|
|
Post by super noob on Feb 13, 2006 14:43:59 GMT 1
Kijk viper dat is een handige tip, voor een super noob. bedankt voor je tip. Haha die jobke ik zal je direct uit de droom helpen ik ben niet 1 van de besten. En ik hou je niet voor de gek. Maar ik moet wel bekennen dat ik niet gisteren ben begonnen met cssen. Het is niet zo dat ik nog rond huppel als Super Noob op de A|G server. Ik hebt het verhaal "supernoob gaat cssen" geschreven, omdat ik een keer op een avond aan het spelen was en er ervaren spelers op de server zaten en er was een supernoob, je kon zien dat die speler nog maar net begon. Ze zaten over hem uit. Toen dacht ik dus , ze zijn vergeten hoe het voor hun was , toen zij begonnen. Dus zo is mijn verhaal tot stang gekomen. Nu moet ik zeggen het was die avond behoorlijk druk. Als super noob is het niet echt handig om dan tips te krijgen. Je krijgt de meeste tips ( is mijn ervaring ) als het wat rustiger is op de server. Het is ook niet zo dat de ervaren spelers je hun tips niet willen geven, nee hoor als je ze vraagt, dan vliegen de tips je om de oren, Maar als het rustiger is geeft die "ervaren" speler je wat meer tijd, en heeft hij zelf wat meer tijd heeft ,om te typen, voor al zijn tips die hij heeft. En jij als super noob de tijd krijgt om je vragen in te typen. Want dat gaat in het begin natuurlijk ook niet samen. spelen , lezen , typen. Ik typte alleen als ik dood was, dus in het begin leer je dat ook wel, omdat je toch de meeste tijd meer zit te spectaten dan dat je rond loopt met je geweer in de handen. Dat vond / vind ik ook niet erg hoor, ik mag graag spectaten, leer je alleen maar van hoe een ander speelt. Alleen al door er naar te kijken krijg je al een hele andere kijk op hoe je het spel moet spelen. Zo van ..... oooo..... die doet dat zo. Dat moet ik ook even uit proberen. Het is dan echt super als je het dan ook nog lukt , na een aantal keren oefenen. Dit waren zo maar wat momenten uit het leven van een " supernoob " gaat counter striken Ik ga voor taan verder cssen als Noob , de volgende stap in mijn cs carriere
|
|
|
Post by super noob on Feb 13, 2006 14:48:05 GMT 1
hahaha jezebel nee ik ben geen schrijver maar als mijn ervaringen in een boekje komen en een uitgever dit wil gaan uitgeven, zal ik jou het eerste exemplaar overhandigen.
|
|
|
Post by tippy on Feb 13, 2006 17:38:33 GMT 1
tip1: koop een headset of oordopjes tip2: camp niet te vaak want dan komt er ruzie(zoals mewnsen die denken dat ze goed zijn) tip3: speel op een server volgens de regels tip4: met een mes loop je sneller dan met andere wapens tip5: met shift loop je en ctrl buk je(wis je vast al maar voor zekerheid) tip6: veel geluk veel lol en kill them all!!
|
|
|
Post by Viper on Feb 13, 2006 19:26:03 GMT 1
Zoek ook op google en typ bijv. in Counter strike hints en dan nederlands forums bekijken, Ze geven vaak handige tips maar onderhand heb ik wel ontdekt dat het om een ding gaat; Als je een pro wilt worden speel gewoon vaak, Maakt niet uit hoe slecht je begint, Na 1 jaar ben je stukken en stukken beter, Ik speel nu weer een weekje source op a|g en ppg united server en merk dat mijn aim steeds beter word. Je moet het niet te snel willen doen/worden, daar bereik je niets mee, gewoon lang oefenen. Niet dat ik een pro ben maar ik trek uit de forums hier mijn conclusie uit Gr. Viper
|
|
|
Post by Viper on Feb 13, 2006 19:28:46 GMT 1
Btw : - Door te bukken word je aim beter - Oefen met bots (op hard) - Vraag tips aan pro's ( Ze geven met genoegen tips) - Oefenen, Oefenen, Oefenen en nog eens oefenen - Ken de map uit je hoofd, Zo weet je precies de plekken en waar je strategisch goed loopt. - Probeer achter je vijand te komen ( Tip van gila ) iemand nog wat tips ? Gr. Viper
|
|
|
Post by super noob on Feb 14, 2006 9:53:03 GMT 1
Het is hart verwarmend hoe jullie reageren. ;D Heee tippy je tips zijn superrrrr , erg nuttig. Vooral tip 6 spreekt mij persoonlijk erg aan. ghegheghe En viper geeft ook weer waardevolle tips weg, superrrrrrr. Vooral de tip : ken de map ( uit je hoofd ) Maar ik moet eerlijk bekennen, dat is soms best nog wel moeilijk. Als noob weet je het soms nog niet helemaal. Maar vooral als supernoob , is het soms net alsof je in een doolhof zit. Je loopt dan maar en je loopt dan maar en denkt dan op een gegeven moment ...ik ga maar eens links af ... en dan loop je en loop je , het is dan net alsof je alleen op de map loopt. Terwijl je weet er moet nog ergens zo'n vijandelijk poppetje rondlopen. Je hoort dan op een gegeven moment: "de hostess are been rescuet ", Okee ....denk je dan bij jezelf : maar ik leef nog, ;D Het is al wat minder als je hoort:" The bom is been planted" . En wat nu... denk je bij jezelf.....waar is die ....bom nu geplant. Met een beetje geluk leeft er nog een CT ...maar die zegt dan "A" of "B" ... en dan komen de ? WAAR was nog maar "A" en waar was nog maar "B" Je hebt geen idee.... op goed geluk loop je maar ergens heen. Je hebt 50 % kans .... het word nu toch echt wel spannend hoor.... Als supernoob ben je al blij als je een bomplek hebt gevonden. En het is helemaal toppie als daar dan ook nog de bom is geplant. Dat die terro je dan direct neerknald, dat is je om het even. Je was in ieders geval op de goede bomplek. Dat geeft jezelf weer een voldoening. Dus die tip van ken de map ( ook al is het maar een beetje ) is best wel handig. groetjes "super noob "
|
|
|
Post by Whoepie on Feb 14, 2006 12:14:09 GMT 1
Ok, als we het dan toch over tips hebben...Heb ik misschien ook nog wel wat Ik (en jullie denk ik ook wel) vind het altijd erg vervelend als friendly fire ergens aan staat, en je teammates schieten op je... Soms gaat dit perongeluk(kan gebeuren) maar soms ook express... Eerst schoot ik ook best vaak op teammates (perongeluk ) en dan wilde het nog wel eens zo zijn, dat ik daardoor iemand killde... Erg vervelend voor die persoon, maar je baalt zelf ook wel.. Sinds die tijd ben ik mijn radar gaan gebruiken, en ik moet zeggen dit werkt goed.. Het gaat stukken beter, en als je iemand hoort bijvoorbeeld, en je ziet niks op de radar, weet je dat er een enemy in de buurt zit... Kijk maar of je het wat vind!! groetjes jose
|
|
|
Post by A|G ^ IK@N on Feb 14, 2006 13:09:00 GMT 1
Hoi Whoepie , Je hebt gelijk het is erg iritant als iemand op je schiet van je eigen team . Mocht het per ongeluk komen tja kan gebeuren .. gebeurde mij gister ook nog effe , maar kon net op tijd stoppen ( schrik reactie ) ..maar goed mocht iemand het express doen noteer dan effe de steam id van die persoon ( toest status in je console en je krijgt alles steam id`s van de personen op de server te zien ) en mail die effe naar mij , webmaster@afslaggroningen.com en we zullen gelijk maatregelen nemen .... dit wordt niet geaccepteert op de server en ik zal vanaf nu strenger optreden op de server !! ik@n wordt weer actieve admin ..... PS : ff moet aan blijven het is een goede leer voor ons ook ivm wars wat we in de toekomst gaan doen ..
|
|
gila
Trouw aan het A%7CG Forum
|
Post by gila on Feb 14, 2006 14:57:15 GMT 1
9-2-06 19.23 he noepie, troost je . ik speel al jare, en ik wil met je wedden, dat je beter bent dan ik....Maar dat kan mij net zoveel schelen as je maar lol hebt. is dit siep ??
|
|
gila
Trouw aan het A%7CG Forum
|
Post by gila on Feb 14, 2006 15:08:55 GMT 1
Btw : - Door te bukken word je aim beter - Oefen met bots (op hard) - Vraag tips aan pro's ( Ze geven met genoegen tips) - Oefenen, Oefenen, Oefenen en nog eens oefenen - Ken de map uit je hoofd, Zo weet je precies de plekken en waar je strategisch goed loopt. - Probeer achter je vijand te komen ( Tip van gila ) iemand nog wat tips ? oke ook een paar tips van mij die ik nog niet aan viper had verteld lol -kijk op je radar en luister wat er gebuurt om je heen (belangrij) als je schoten hoort en het is je maat niet (kan je zien op de radar) en hij wisselt zijn magazijn heb je een paar sec voor sprong maak er gebruik van. -als je een bom gaat onmantelen vlieg er niet als een bolle dwaas op die bom af er staat altijd wel (als het goed is ) iemand om het hoekje tewachten tot jij met die bom bezig gaat zodat hij jou kan afknallen.probeer die persoon eerst uit teschaken. of maak ga ff met die bom bezig mensen horen dat en willen jou afknallen dus je gaat er ff mee bezig draai je om en je zult zien er komt er een aan die niet verwacht dat je op hem w8 dus verras je hem. -sproei niet !!!!! schiet per kogel dan schiet je waar je aimt -als je sproeit trek je aim naar beneden (ongeveen op zijn enkels zo was het eerst wel ff anders kan ik niet meer winnen lool greetz gila Gr. Viper
|
|
|
Post by Viper on Feb 14, 2006 15:57:18 GMT 1
Jep 9-2-06 19.23 he noepie, troost je . ik speel al jare, en ik wil met je wedden, dat je beter bent dan ik....Maar dat kan mij net zoveel schelen as je maar lol hebt. is dit siep ??
|
|