|
Post by banned on Mar 7, 2006 23:41:06 GMT 1
beste Ag server. ik ben gister nacht 06-03 gebanned in snow nuke veel ag gamers waren aan cs.
ik was der ook 2 mappen totdat ik iemand hoorde lopen en ik als enigtse over was van teror team en ruft van ct team.
ik hoorde hem stampen en ik begon door muur te schieten omdat ik wist dat die daar liep.. door me sound.
ik had demper op me m4 dus kon horen dat ik hem raakte, toen ik hem raakte en ik dat hoorde bleef ik schieten en kilde ik hem.
door de muur.
vervolgens zei Ik@n dat ik cheatte en nog iemand van ag zei dat.
ben niet eens gespect. en ik cheat niet eens :S als ik zou cheaten had ik wel betere score gehad.
ik speel op geluid. speel al 2 jaar op ppg die weten ook dat ik niet cheat. ik kom zelf naar lan 2006 in van de valk. als ik zou cheaten zou ik niet eens komen :S lijkt me logisch toch?
kan ik unbanned krijgen beetje lullig als je gebanned bent terwijl je niet eens cheat.
kan ik unban krijgen?
#12 "Swordfish.nl" 576 STEAM_0:1:6120346 0 00:43 33
ps als u met mij wilt praten
ad me
Team-clan@hotmail.com
|
|
|
Post by A|G ^ IK@N on Mar 8, 2006 17:55:26 GMT 1
Goed swordfish , ik heb op verzoek van gila effe nagedacht over wat er gebeurt is , ik ben diegen die je gebanded heeft van ag , Vond het erg vreemd dat je door die muur heen schoot en toevallig diegene dan hebt geraakt toch dus gila en ik op de server en de zelfde map geprobeert met de zelfde situatie als met jou .. idd je kan door die muur heen knallen , vind het wel erg toevallig dat je dan hem neerschoot net als vele anderen die op dat moment aan het gamen waren , ik hoor van gila dat je vaste gamer bent en hij jou 100 % procent vertrouwt , ga ik dan effe vanuit . ik heb je gebanded op ip dus als je weer wilt gamen stuur effe je ip naar webmaster@afslaggroningen.com en zal je unbannen Voor je ip te bemachtigen kiek hier onder effe .. [ftp]www.watismijnip.nl[/ftp] vr G Dani aka ik@n
|
|
|
Post by swordfishnl on Mar 9, 2006 0:40:27 GMT 1
81.68.84.230 na is niet raar want ik ben niet de enigste die door muur knalt.
zijn nog meer plekken in nuke wara je door muur kan knallen.
maarja alvast bedankt.
en ps je kan me zien gamne op ppg lan.
daar ben ik ook. dus dan kan je wel even mooi achter me kijken.
|
|