|
Post by A|G ^ lady on Feb 5, 2007 9:37:42 GMT 1
reflex gaat de A|G ^ clan verlaten. heeft een eigen clan Cs Freestyler veel succes met je eigen clan
groetjes lady
|
|
reflex
Trouw aan het A%7CG Forum
|
Post by reflex on Feb 5, 2007 10:00:52 GMT 1
Heey mensen het klopt wat Lady zegt Het ligt niet aan A|G ofzo.... nja 50% wel aan Killerspree ik haat dat manneke samen met nog half A|G (J) ik noem geen namen.... Maar heb het wel leuk gehad bij A|G... Leuke clan met gezellige mensen erin Flexxie en Ik hebben besloten een eigen clan te gaan beginnen... Cs - Freestylers De site wordt www.cs-freestylers.nl.tt ((nu nog volop onder construction natuurlijk)) en als server hebben we momenteel nog dedicated maar ik ben van plan om er 1 te gaan huren ((Wel ff sponsors zoeken xD want beetje duur)) Een trial member A|G C2L is ook met ons mee gegaan en B@rt wil trail lopen dus die komt waarschijnlijk ook naar onze clan. Dit hebben ze zelf besloten ik heb niemand aangezet om de clan te verlaten!! Kunnen wij de warserver soms nog gebruiken tot we een eigen warserver hebben? Zo niet dan moet ik dat maar anders oplossen ((en kan ik ook wel begrijpen als jullie zeggen NEE ROT OP XD)) Wens jullie nog veel succes met de clan en ik zal nog regelmatig op de A|G servers te vinden zijn!! Greetzz,, ReFleX
|
|
|
Post by A|G ^ K!ller$pree on Feb 5, 2007 17:28:43 GMT 1
Tuurlijk nu ligt het weer aan mij pff
|
|
|
Post by Viper on Feb 7, 2007 8:22:12 GMT 1
GL & HF
|
|
|
Post by masterkiller on Feb 9, 2007 17:25:10 GMT 1
wat heeft killerspree gedaan dan reflex?
|
|
|
Post by B@rt on Mar 17, 2007 19:39:18 GMT 1
verschrikkelijk iri keereltje zijn;)
volgens mij is hij nu ook opgestapt dat weet ik niet maarja nog veel succes met de clan((maar de oprichters zijn volges mij gestopt met cs))
bye
|
|