|
Post by A|G ^ IK@N on Nov 6, 2006 19:17:22 GMT 1
;D , A|G ^ Snake is onze Clanleader en hij zal beoordelen of je member word of niet !
Om ban of kick tevoorkomen , kun je na toestemming van een ag member je naam veranderen naar ;
A|G ^ Tagnaam - Trial
bv ; A|G ^ Alib B - Trial
Trial staat voor .. het wachten en beoordelen of je word toegelaten of niet !
|
|
alib
Nog geen post geplaatst
|
Post by alib on Nov 9, 2006 22:58:41 GMT 1
Haai,..... Kmoest me ff melden Ikan? Groetjes
|
|
alib
Nog geen post geplaatst
|
Post by alib on Nov 10, 2006 17:09:49 GMT 1
Dus mag ik nu A|G AliB-Trail ervan maken? Groetjes
|
|
|
Post by A|G ^ IK@N on Nov 11, 2006 2:06:31 GMT 1
ja jos dat mag ... ;D
|
|
|
Post by Viper on Nov 12, 2006 11:20:05 GMT 1
Sucses met je trail
|
|
|
Post by Snake on Nov 12, 2006 17:21:54 GMT 1
hoi
Willen de spelers die A|G ^ member willen worden deze gegevens ff invullen en opsturen .......................
1. Naam (volledig) ......................... 2. Geboorte datum........................ 3. Woonplaats................................ 4. Msn adress.................................. 5. Email adress............................... 6. Tag naam: A|G ^..................trial. 7. Wil je war spelen..................................... 8. favoriete map............................................ 9. favoriete wapen....................................... 10. ff foto van jezelf................................
Je hebt kans als we geen gegevens hebben en wij van A|G ^ niet weten wie je bent dat je gekickt wordt of nog erger een ban for life... . Dus daarom deze gegeven ff opsturen naar
AlG_Snake@msn.com
A|G ^ Snake
|
|
|
Post by A|G ^ lady on Nov 13, 2006 10:29:49 GMT 1
hoi ag-ers
ik zal even onze zoons voorstellen
cobra = mark , 11 jaar
hambo = patrick , 8 jaar
ze dragen een ag tag
groetjes snake en lady
|
|
|
Post by supernoob on Nov 14, 2006 22:43:41 GMT 1
gheghe.... gheghe....
misschien ..... ooit..... eens.... als ik later groot en sterk ben.... we zullen zien.... misschien ook wel niet....
sorry een beetje vervelend het forum een beetje vol kalken ;D
hebben jullie wat te lezen lol
|
|
alib
Nog geen post geplaatst
|
Post by alib on Nov 22, 2006 11:26:39 GMT 1
volgens mij is Trail wel geslaagd.... kmag et weghalen van Ikan dus zal wel goed zitten.... Groetjes:P owjha kheb gehoord dat er gepraat wordt op et werk over me?? binnekort denk ik wel al me gegevens op de site.... met foto en al....
|
|
reflex
Trouw aan het A%7CG Forum
|
Post by reflex on Nov 23, 2006 8:57:14 GMT 1
Hey mensen k wou trial doen en hoorde dat ik me op t forum moest aanmelden... K ben nu op de server aan het spelen nja k hoor het nog wel Ciao Tommy Aka ReFleX
|
|
|
Post by gunnybunny on Nov 25, 2006 17:05:28 GMT 1
ey mensen,ik wil graag wel joinen speel bijna dagelijks een uurtje of twee,ben heel vaak op de server te vinden enne....tja,de A|G clan members zijn heel aardig en behoorlijk skilled,dus ik zou graag willen joinen omdat het er gewoon uitziet als een leuke clan sta altijd bekend onder gunnybunny,en heel soms als shayral
|
|
|
Post by gunnybunny on Nov 25, 2006 17:06:06 GMT 1
dus zeg het maar als ik trial in mn naam kan zetten voor de proefperiode
|
|
spiderr1
Nog geen post geplaatst
|
Post by spiderr1 on Dec 9, 2006 14:06:57 GMT 1
Eey ik wil me aanmelden om trial te doen bij A|G ;D neem contact met me of add me bij steams friends dinges me steame acount heet lexvanhaaften PS: ik speel cs 1.6 (binnenkort ook source)
|
|
|
Post by Bart on Jan 4, 2007 12:35:15 GMT 1
hallo ik weet niet of ik hier nog iets moet invullen maar ik wil graag member worden het staat stoer en killerspree is ook iemkand die ik ken ik dacht leuk in de zelfde clan
|
|
|
Post by Grunn on Jan 5, 2007 1:03:33 GMT 1
hallo ik wil graag member worden bij ag ik ben Pro.Wire Grunn (een Ex Ppger) kan dat greetz grunn
|
|