|
Post by A|G ^ IK@N on Mar 6, 2006 13:27:17 GMT 1
;D kdan thxs die was ook het moeilijkste , ghehehe maar ben nog steeds druk bezig , opkorte termijn veeeeel meer ! ook flash site
|
|
|
Post by A|G ^ IK@N on Jan 6, 2007 22:03:51 GMT 1
ik heb op alle Game servers een introtje ( muziek ) geplaats .. ( by het starten van de game server een standaard muziekje ( tjdens downloaden ) en by binnen komst van de server een mp3tje ! na wat vragen vonden de meeste dat het telang duurde en al aan het gamen waren voordat het muziek stopte . dus heb ik het ingekort . wat vinden jullie van het introtje ? moet het blijven staan of zeggen jullie doe er maar af ? geef hier je mening es ..,. ?
|
|
A|G ^ @nGel
Trouw aan het A%7CG Forum
Chicks Rule
|
Post by A|G ^ @nGel on Jan 7, 2007 0:59:36 GMT 1
Ik vind het wel wat hebben.... lekker soundje... vind het ook niet te lang..... en het is handig bij een mapchange nu hoor ik dat er een nieuwe map op komt... Hoewel ik de eerste keer schrok.. hahahahah Ik had even geswitched naar msn en hoorde opeens muziek Maar ik vind het top... Net als je trouwens nu ziet dat iemand de server binnenkomt en weer verlaat ook handig!
|
|
|
Post by A|G ^ lady on Jan 10, 2007 17:48:18 GMT 1
leuk ;D
|
|
reflex
Trouw aan het A%7CG Forum
|
Post by reflex on Jan 18, 2007 16:50:47 GMT 1
HAAL WEG NU:| ZWAAR IRRITANT:| ghehe xp nee Ik@n veel mensen ergeren zich aan het muziekje... waaronder ik :$ elke keer als mapchange is dat muziekje... dat word vrij irritant
|
|
|
Post by A|G ^ K!ller$pree on Jan 21, 2007 20:51:26 GMT 1
jah idd die 2e vind ik ook MOOIER
greetzz..,,,, K!llerspree
|
|
|
Post by A|G ^ K!ller$pree on Jan 21, 2007 20:52:21 GMT 1
zo erg is het tog niet ? je hoord het maar 4 sec
greetzz..,,, K!llerspree
|
|
|
Post by B@rt on Jan 26, 2007 22:53:34 GMT 1
ik vind t top en erg handig als ze een k*t map aan t doen zijn. kan je horen wanneer er word geswitcht
nou laat dat ding maar staan:P
greez bart
|
|