|
Post by A|G ^ lady on Jan 18, 2007 14:44:31 GMT 1
hier kunnen jullie de war uitslagen heen zetten
en er eventueel nog wat bij zetten ;D
|
|
reflex
Trouw aan het A%7CG Forum
|
Post by reflex on Jan 18, 2007 16:51:51 GMT 1
de PCW is gewonne tege MIX met :
de_dust2 ||| als A|G T 6-6 ||| als A|G CT 8-4 !!!
de spelers : A|G ReFleX# A|G (J)^K!ller$pree
GrEeTzZ,,, ReFleX nd KillerSpree
|
|
reflex
|
Post by reflex on Jan 18, 2007 16:54:24 GMT 1
de PCW is gewonnen tege Alfa_:
de_dust2 ||| als CT 6-3 ||| als T 6-0
spelers: A|G (J)^K!llerspree A|G^ReFleX#
Greetzz, ReFleX nd KillerSpree
|
|
|
Post by master killer on Jan 18, 2007 17:20:11 GMT 1
kan ik ook mee doen??
|
|
|
Post by B@rt on Jan 18, 2007 18:07:14 GMT 1
supper killerspree en reflex jullie kunnen we er bij hebben;) ik ga wle mee doen als t mag greez bartje
|
|
|
Post by B@rt on Jan 18, 2007 19:15:42 GMT 1
leeuk hoor word niet eens de kans gegeven war te leren als je t nog nooit gedaan hebt moet je tog gewoon een paar x doen om t te kunnen doeg
|
|
|
Post by A|G ^ K!ller$pree on Jan 18, 2007 19:45:43 GMT 1
de war tege Matiesz# :Dgewonne:D 8-)ze zijn hard geown (door de besten) spelers: reflex killerspree greetz,, reflex , killerspree aka tomy frank
|
|
|
Post by B@rt on Jan 18, 2007 19:56:52 GMT 1
ja nu wel he net dikke afzijk:P
naja wat jij wil
|
|
reflex
|
Post by reflex on Jan 18, 2007 19:58:53 GMT 1
Òmg killer dat moest je niet zeggen... Laat maar ik doe verslagen wel... en delete je message aub... De PCW tege Matiesz# We hadden als T 10-2 gewonnen en ownden ze hard... toen de switch wij CT zij T.. Eerste ronde hadden ze bomb geplant op b ReFleX was dood en veel damage achter gelaten bij 1 speler. Killer kwam silent via gat en killde die gast.. ging bomb defusen en net nog geen miljoenste sec. nadat bomb was gedefused werd hij gekilled... ik neem aan dat server het wel goed had... Tweede ronde wonnen we ook en toen begonnen ze te zeggen dat we vals speelden en alles Mijn vriendin belde toen dus ik moest ff weg en me broertje ging toen spelen... Het ging toen wat slechter en kwamen ze terug op 2-2 ofzo... Ze hadden gelijk een grote bek dat ze nu pas echt begonnen te spelen en alles ((ze wonnen wel de volgende 2 rondes,, maar gewoon geluk denk ik :S het ging ff wat slechter met ons)) 4-2 voor hen en toen leavde er 1tje omdatie zei dat het te makkelijk was en alles... daarna 2 on 1 ff een ronde ik was half tv aan kijken en killer lette ook niet op dus waren we zo dood en die gast ook gelijk grote bek dat het te makkelijk was... Wij hadden nog maar 1 ronde hoeven te winnen en we hadden ze verslagen ((wij als T was namelijk 10-2 dus aan 3 rondes hadden we genoeg)) Nou ja toen die andere gast ook grote bek begon te krijgen heb ik hem gekicked en ben ik gaan eten... Ik vind zelf dat we deze war hebben gewonnen en dat Frank/Killer goed heeft gespeeld toen we T waren... hij luisterde goed en speelde goed:) Ik hoop dat we volgende keer niet tegen zulke lame gasten moeten als we ze ownen en ze toevallig even terug komen 4 rondes Greetzz,, ReFleX
|
|
reflex
|
Post by reflex on Jan 18, 2007 20:00:12 GMT 1
Owja en bart van mij had je mee mogen doen!! Alleen zij wilden 2 on 2 en na de mapchange was ik je kwijt?! Waar was je?? Nou ja volgende keer beter en mag jij spelen als het 2 on 2 is:)
Greetzz,, ReFleX
|
|
|
Post by B@rt on Jan 18, 2007 20:10:55 GMT 1
ik wist t wwoord niet dus kon niet meer verder:S dat was wel raar even maar t maakt niert uit oja ik heb een vriend die bij badhaday spelen volgens mij is ie wel bekent die wil ook wel war met ons wij willen t liefst 5 gtegen 5 maar we moeten maar zien ik weet niet of reflex het goed vind (hij heeft er even nog niks over te zeggen) komt nog wel:P kunnen we tegeh hun spelen
we zien wel greez bart volgens mij zijn het niet van die sukkels:P
|
|
reflex
|
Post by reflex on Jan 18, 2007 20:33:44 GMT 1
Bart zie andere topic Toekomstige wars/pcw's
|
|
|
Post by A|G ^ K!ller$pree on Jan 19, 2007 22:45:47 GMT 1
de war tege lowFPS : als T 9-6 voor ONS als CT 8-7 voor ONS gewonne greetzz..,,,, killerspree , reflex aka Frank , Tommy
|
|
|
Post by A|G ^ K!ller$pree on Jan 19, 2007 22:47:03 GMT 1
pff Tommy word je niet MOE van dat typen greetZz..,,, K!llerspree
|
|
reflex
|
Post by reflex on Jan 20, 2007 8:19:55 GMT 1
Sorry killer nee wordt ik niet;) Je moest eens weten hoe snel ik typ Typcursus en nuts gehad dusz ik word niet moe hoor Greetzz,, ReFleX
|
|